onsdag 9 mars 2011

En vanlig Tisdag igen..

Hej! :)
Hoppas ni mår lika bra idag som jag gör. Vädret har varit helt underbart i Borås idag och jag har varit ute en massa och gottat mig i solen..
Började dagen upp på gymmet med lite träning och solning, sen åkte jag ut till Knalleland och köpte ett par nya vantar tills vi ska till fjällen om ett par veckor. Kommer bli super mysigt! Jag har dock aldrig varit iväg så sent på säsongen så vi får väl se om det finns någon snö kvar till oss.. ^^,

Jag tränar förresten på IS sportcenter uppe på Kristineberg om jag inte sagt det tidigare och jag tycket att det är superbra där! :D Rekommenderas varmt!


Tog mig en sväng in till stan med och käkade lite Thaiii! :D Det va vääldigt länge sedan så jag kände att jag förtjänade det! :)

Fick även tummen ur rumpan och köpte lite nytt smink med och testade faktiskt lite produkter ifrån Mist Stockholm, så vi får väl se hur det går med dem! Ska absolut hålla er underättade!

Nu ska jag tvätta en av Robbans skjortor för han ska på ett viktigt möte imorgon kväll och måste va på topp! :D Är så himla stolt över min Sambo!

Ha det så bra! Ta vara på solen medan den är framme!

Puss Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar