torsdag 12 april 2012

Typiskt

Kom precis upp till gymmet för att prata lite med Joanna innan jag ska iväg igen vid 3.

Men nu kom jag och störde mitt i Joanna och Per Skype-samtal.

Men jag sätter mig här så får de prata klart för jag vill inte störa!
Per är ju trotts allt i Kina och ska vara borta i typ 2 veckor till.

Men Joanna fick lite panik när jag kom men de behöver hon inte ha. :)

Jag fick ju lite tillfälle att blogga istället! :D och spela spel! Hihi.

Ska nog ta mig en celsius och en proteinbar så jag står mig en stund. :)

Usch vilken hektisk morgon jag har haft idag. :( jag får väl kanske skylla mig själv att jag gick upp vid 10 och fick stressa. :(

Blää.

Men nu har jag iaf hunnit packa och skicka en massa order och duscha och greja med en massa andra hemligheter. ;) hehehehe

Japp. Det var min morgon det! :)

Nu ska jag käka!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar