torsdag 26 april 2012

Fram med symaskinen!

Ida och Adam kom och hälsade på mig en stund idag. :)
Mycket trevligt. ;)

Jag ska hjälpa Ida att sy om en klänning och fixa gylfen på ett par byxor och sen ska jag hjälpa Adam lite med sin kostym till studenten. :)

Blev nästan klar med hela Adams byxor idag, ska bara lägga upp byxbenen på dem imorgon och sen är det klart. :)

Ska försöka stryka dem på något sätt med... humm..

Men men.

Ska fixa en dragkedja till Idas byxor imorgon med så jag kan lämna ifrån mig allt i helgen. :)

Sen när symaskinen ändå kom fram så regnade det in folk som ville ha hjälp - utan att veta att jag precis rotat fram symaskinen.. lite synska är nog folk ändå. ;)

Robban behöver hjälp med lite byxor och Angelica ville att jag skulle hjälpa henne att sy upp hennes klänning. :)

Sååå, där efter någon gång när jag har tid så ska jag sy en klänning till mig själv.. och Sen ska jag hjälpa Mamma att sy en klänning till henne med, fast hon var först av alla! :D

Herre.. Nu har jag mycket sömnad att göra. ;)

KUL! :D

Ska sätta mig och fixa lite fler smycken nu.. ;) hehe..

Smider planer inför hösten.. ;)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar