måndag 30 april 2012

Dålig och bra dag..

Usch så ont jag haft i kroppen idag. Eller igår blir de väl eftersom klockan är över 12.

Men iaf. Har haft så ont i magen och sen fick jag ont i ryggen och sen i nacken. :(

Det är lite synd om mig faktiskt.. :((

Men nya tag imorgon. :)
Då kommer Mamma hit så ska vi sy en klänning till henne. :)

Hon ska på 125år jubileum med sitt jobb i juni och då vill hon ha en fin klänning. :)

Klart vi ska fixa det! :D

Min mamma är jätteduktig på att sy men hon vill hellre att jag ska göra det för då träffas vi mer. ;) hehe

Puss på dig Mamma! :)

Men jag låter henne gör allt det tråkiga och sen syr jag allt kul. ;) bra fördelning tycker jag. ;)

Nu ska jag sova så jag är pigg och fräsch till imorgon när hon kommer. :)

Sen blir de jobb från 16-19 på gymmet imorgon med. :) gött! :)

Sova var det ja!

Puss å natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar