fredag 13 april 2012

Fredag!!

Har varit och tränat med Joanna, varit på posten, käkat mat och en massa annat trevligt nu på eftermiddagen/kvällen. :)

Riktigt bra fredag!

Kommer dock inte kunna röra mig imorgon för jag slarvade som tusan med stretchingen och sen körde jag ganska så hårt på träningen med. Men det är gott! :D

Jag fick även hem ett par supersnygga örhängen idag också!! :D ihihi!

Fast jag blir lite galen på mig själv för jag har slarvat bort eller kommer iallafall inte ihåg vart jag har lagt två paket.. I ett av dem innehåller en väksa och den andra minns jag inte. /:

Jag vet att jag öppnade dem när jag satt i bilen i fredags och sen bytte vi bil och då har jag för mig att jag tog med mig dem, men de är inte hemma och inte i bilen så de måste vara i Svenljunga eller i den andra bilen.. Hoppas jag. :P haha

Men men..

Här är de vacka örhängena! :D





Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar