måndag 16 april 2012

Irriterad

Usch så irriterad jag är just nu..

Det ringde en försäljare till mig i fredags och ville sälja en annons i en tidning.
Jag sa att jag behövde fundera lite på det för att jag inte hade någon aning om vad det var för tidning och ville gärna kolla upp den först.. Vilket jag tycker är helt rimligt.

Men då sa hon bara "okej, men jag ringer om 1h till dig igen då".

Det tyckte jag väl kanske var lite att ta i när jag inte ens vet vart tidningen säljs typ..

Men iaf hon ringde aldrig tillbaka i fredags utan ringde till mig nu precis.

Då sa jag till henne att jag inte hittat tidningen i någon butik som jag var inne i och kännde att jag inte ville lägga en massa pengar på en tidning som jag inte ens kan hitta..

Vilken jag också tycker är en rimlig anledning till att inte vilja ha annonsen.

Men då börjar hon att tjata om att tidningen ska finnas på ett 50-tal olika platser i Borås och finns visst där du har kollat.

Då sa jag att jag inte var intresserad av att betala pengar för en "osynlig tidning". Eftersom hon hävdar att den finns och jag inte kan hitta den så känns det inte som en tidning som "poppar ut i mängden" så varför ska jag lägga ut en massa pengar på det då?

Men hon bara malde på att den skulle finnas och de hade en så otroligt bra kampanj. Dessutom så sa hon i fredags att det var sista dagen för denna kampanjen så om jag ville vara med så fick jag bestämma mig direkt..

Blabla. Summeringen av detta är iaf att jag tycker inte att hon skulle gått på så som hon gjorde när jag hade sagt att jag inte ens hittade tidningen och inte var intresserad av att lägga ut en massa pengar på en annons då..

Kanske inte låter som så mycket att bli irriterad på, men ni skulle hört hur hon höll på. Sen fick jag vänta och vänta medans hon skulle prata med sin kollega om det jag hade sagt..

Men hallå, ge dig och släpp mig.. Försök sälja till någon annan..

Oj glömde nästan.. När hon ringde idag så frågade hon om jag var upptagen och då sa jag Ja, för att jag sitter mitt uppe i bokföringen, men då fortsatte hon bara att prata.. eeh?

Så, nu har jag fått det ur mig. :) Skönt.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar