onsdag 11 april 2012

Bloggsvacka

Jag har verkligen varit dålig på att blogga det senaste.
Inte hade ett dugg intressand att berätta.

Men men. :)

Jag har precis blivit klar med redigeringen av några nya smycken som jag lagt upp på Timstore.se.

Dessa är några de smycken som jag hade med mig till Bröllopsmässan och blev över. :)
Så nu har ni chansen att köpa dem! :)





Jag älskar denna tpen av halsband!
Så stilrena och ortoligt vackra! :D

Som vanligt så finns de bara ett exemplar av varje så om du fastnar för något så rekommenderar jag dig att lägga en order snart. :)

Halsbandet längst upp finns i ett nästan lika exemplar fast med bara en pärlhatt där uppe. :)
Tycker att den ser ut lite som ett bär. Jättesöt! :) In och kika på alla nya smycken här. :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar