onsdag 25 april 2012

och så var det kväll igen

Känns som dagarna går så sjukt fort nu för tiden.

Jag gick upp "redan" 9 idag och fick gjort en massa innan lunch, men ändå så känns det som att dagen bara flygit förbi..

För att inte tala om veckodagarna.. Det är redan torsdag imorgon, sen fredag och helg? eeh..

Visst, det är jätteskönt, men jag känner inte att jag hinner med att göra någonting alls längre..

Måste verkligen få lite bättre rutin på dagarna så att jag får saker gjort.

Men det är morgondagens problem. ;)

Orkar inte allt slösa energi på det nu. ^^,

Ska fixa lite på hemsidan och lägga upp lite fler produkter och sen blir det sängen. :)

Dessa är några av de nya sakerna som jag lagt upp tidigare under dagen. :)










Det var väl de flesta tror jag. :)

Alla smycken finns på Timstore.se :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar