måndag 23 april 2012

Dålig på att blogga..

Usch så dålig jag varit på att blogga de senaste dagarna.
Jag har haft så fullt upp så jag helt enkelt inte hunnit med.

Söndagen ska vi inte ens tala om.. Det är ett under att jag han med att andas!

Men här är jag - fortfarande vid liv ;)

Har haft total hästabstinens idag..
Gosade lite med en av Islandshästarna innan jag åkte hem idag och då mådde lag lite bättre. :)
Han är så lugn och go. :)

Jag skulle verkligen vilja börja rida mera. Typ gå på ridskola här i Borås eller nått. :)

Men det har jag inte råd med. :(
Svindyrt.. Suck..

Men det blir väl bra någon gång. :)

Ska rida för första gången på Islandshästarna snart. :) De ska bli spännande. ;)

De är bara lite mer än tre år och inte fullt inridna ännu men så otroligt snälla och duktiga. :)

Ska bli roligt att få sitta upp och skritta lite iallafall. :)

Men men..

Nu ska jag sova! :)

Puss

(hittade ingen bild på hästarna så ni får kika på Janne när han käkar majs ist. :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar