söndag 15 april 2012

Sena kvällen

Oj så sent det blev idag fast jag är så trött!

Jag hade massor att göra efter att jag och mamma var ute och myste på stan. :)

Det blev en pastasallad och en halv chokladboll på orion plus lite handling på maxi = kvalitetstid med mamma. :P

Klart att vi kan hitta på roligare saker än att handla med det blev ett bra avslut på en mysig fika. :)

Hehe när mamma körde hem mig så ställde hon sig jämte Joannas bil, (hon är hos M&T) och då skrev jag en lapp och satte på hennes ruta. :P men hon har nog inte åkt hem än eller så har hon inte märkt den. :P

Imorgon har jag inte mycket planerat men jag har ändå sjukt mycket att göra. :( jobbigt. Men så är det!
Bara att bita ihop. :)

Ska försöka bege mig till gymmet igen men vi får väl se om jag lyckas. :P kanske snor bilen av Robban på lunchen. :)

Nej sova var det!
3e natten i rad utan öronproppar!
Har sovit med kluddar i två år för att Robban snarkar så, men nu måste jag försöka vänja mig av med det och än så länge har de gått ganska bra. :)

NattiPuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar