tisdag 3 april 2012

Tankar

Oj vad alla tankar snurrar i mitt huvud just nu..

Företaget, boende, vänner, familj, Robbe, jag, framtiden, pengar, jobb, vampire diaries.. Eh hehe.

Ja, jag tänker på en himla massa så jag hinner inte lugna ner mig.

Har irrat runt i lägenheten och diskat och letat efter saker hela dagen och nu när jag väl har lagt mig ner så springer mig hjärna fortfarande runt! Blää..

Vill vinna lite pengar och flytta till ett hus, gifta mig och öppna en lite butik här i Borås, komma igång att sy mera igen och lansera mina egna smycken och kläder.. Mycket jobb där..

Men när allt jobb är stabilt så vill jag skaffa en kotte med. :)

Jaja.

Nu ska jag vila tills robbe kommer hem och sen ska vi iväg och träna! :) måste komma iväg idag. :)

Nej vila var det! :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar