tisdag 10 april 2012

Bokföring

Bokföringen är i full gång idag med. :)

Fast idag är det lite roligare än igår. :P

Vill få färdigt så mycket som möjligt tills ikväll. Jag ska nämligen på två föreläsningar i bokfäring, idag och på torsdag så jag vill ha klart så mycket som möjligt tills dess. :)

Har hittat en massa nya funktioner i mitt bokföringsprogram för gör att allt så väääldigt mycket lättare och därför blir det också roligare. :)

Känns ändå rätt kul att jag har lärt mig så mycket själv. :) Men sen har jag haft en hel del hjälp av Robban med. :P Hade inte klarat mig själv utan honom i början kan jag säga. ;)

Men men.

Nu ska jag fixa mig och sen bege mig till arbetsförmedlingen och sen vidare mot föreläsningen. :)

Kanske hinner blogga lite in i mellan. :) Vi får se. :)

Ha en bra dag! :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar