fredag 9 mars 2012

Snygga örhängen!

Nu har jag äntligen fått tummen ur att ta bilder och lägga upp dessa snygga örhängen på Timstore.se.

Finns i turkos, lila, rosa, vit och svart färg! :)



Hur snygga som helst. ^^,

Jag kommer nog ha alla färger på mig i sommar!
De lila är helt sjuksnygga!

Jag har blivit en lila person... Kanske ska ändra färgen till hemsidan till lite lila iställer för röd?
Fast då kanske jag skrämmer iväg alla killar som handlar och det vill jag ju inte. :)

På tal om killar kommer jag få hem lite snygga armband snart som passar både tjej och kille. :)

Har även lite andra hemliga planer för mina manliga kunder. ;) Kul va?

Nu ska jag faktiskt göra en hinderbana till Bamsegympan på söndag och sen ska jag fortsätta att städa lite. :)

Ha en bra dag!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar