fredag 16 mars 2012

Min dag

Idag har jag varit väldigt irriterad på schenker..

De skulle ha levererat ett paket hos mig igår men påstår att de inte haft rätt adress och inte hittade?
Men de hade rätt adress och har lämnat massor av paket här innan?

Som sagt de skulle kommit igår så jag ringde på förmiddagen idag för att kolla när de kommer idag och då sa hon att de kommer på måndag!? Bara för att de inte hittade igår och var tvungen att prata med mig innan de körde ut igen?

Hallå eller? De kunde väl ringt igår när de inte hittade eller tidig idag så jag fått reda på att de inte skulle komma idag heller?

Det har verkligen alltid varit problem med dem..

Så jag fick åka ut till viared och hämta mitt paket hos dem istället.

Hade ingen aning om vart jag skulle eller någonting så jag åkte till receptionen och sa att jag skulle hämta ett paket.
Då följde hon med mig genom hela stället och sa att jag skulle gå till porten och sen fick jag gå runt hela jävla byggnaden för att komma till bilen igen?

Jaha?
Här har jag problem med ryggen och ska släpa på en svintung låda hur långt som helst??

Nämen tack för allt hjälp idag.. Idioter..

Kanske skulle satsa lite mer på kundservice! Fick dessutom vänta i evigheter vart de än sa att jag skulle gå, även fast jag sa att jag hade bråttom..

Blää.

Där var de ur mig. :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar