torsdag 1 mars 2012

In i duschen och vidare..

Idag har jag ett fullspäckat schema framför mig! :)

Först står en dusch och sedan ska jag göra lunch till Robban. :)

Ska bara komma ur sängen som vanligt...

Har skitont i kroppen, fast lite annorlunda mot hur jag brukar ha ont. För jag har nämligen lite träningsvärk idag blandat med min vanliga värk.

Jag kan ju faktiskt första låtsas som om allt är träningsvärk idag. :)
Kan försöka iaf. :)

Spännande att se hur mina ben känns när jag ska ställa mig upp sedan. :P
Körde rätt hårt med dem igår..

Här finns ingenting som heter trappa upp inte utan jag kör på som om jag aldrig haft ett uppehåll ifrån träningen! Hehe

Ska bli kul att se om jag kan komma igång ordentligt med träningen igen. Jag vill så gärna det och jag behöver det verkligen. :)

Jag vet att jag behöver det och jag har alltid vetat det, men det finns och har funnits så himla mycket i vägen och jag har inte orkat att dra på mig ett till måste.
Men nu är det bara till att köra!

Ska försöka få med mig Robban och min bror kanske. :) de skulle va kul. :)

Men men. Jag skulle ju gå upp, inte ligga här och skriva. :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar