söndag 11 mars 2012

Dålig uppdatering från mitt håll.

Ja usch så dåligt jag har skrivit i helgen.
Har inte alls haft tid att ens sitta vid datorn innan nu.

Igår städade vi och grejade nästan hela dagen och sen firade vi Toni på kvällen.
Sen idag hade jag min Bamsegympa på dagen och sen kom Mamma och Magnus och käkade och sen åkte vi ut till hillared och eldade upp en massa skräp och hälsade på alla lammen.

Och nu äntligen är vi hemma, men Robban är på gång och grejar än.. Jag orkar inte mer idag. :P

Har packat lite order som jag fått i helgen och ska leta upp nya patroner till skrivaren för jag kan inte skriva ut fler packlistor. :(

Så får antaglien åka och köpa imorgon.

Usch det är så himla sura pengar.. För inte är det billigt inte.. /:

Nästan billigare att köpa ny skrivare. :P
Fast jag köpte ju en för inte så länge sedan så det känns bara onödigt. :P

Nej, greja lite med Timstore.se nu och sen ska jag slänga min i soffan!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar