måndag 19 mars 2012

Hemma igen

Nu är jag hemma igen.. :)

När jag gick så mötte jag bland annat en tjej som såg fruktansvärt sur ut och då började jag blogga i huvudet så det slog mig att jag skulle försöka mig på att videoblogga. :P


Som jag säger i inlägget så tycker jag att man kan tänka på hur man serut när man tittar på någon.
vissa total ignoreran en när de går förbi, vissa bara stirrar och andra ler faktiskt tillbaka. :)

För visst blir man på bättre humör när man ler mot någon och de ler tillbaka? Eller ännu bättre, någon ler mot dig först och du får chansen att le tillbaka! :D

Jaja. Nu ska jag förbereda lite mat tills Robbe kommer hem. :)
Han har haft möte idag efter jobbet så han är inte hemma än. :( Saknar honom.. :((

Jaja. han kommer snart. :)

Sorry förresten att jag är lite andfådd när jag går. :O

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar