fredag 9 mars 2012

Får väl kläcka ägget nu då..

Alla mina möten och grejer denna veckan har ju självklart varit anställningsintervjuer med lite olika företag.

Eftersom mitt företag är så nytt så kan jag inte enbart leva på detta än och måste jobba vid sidan om. Som ni vet så jobbar jag ju lite på ett gym, men det går inte heller riktigt ihop sig med pengarna i kassan där eftersom jag jobbar så lite som jag gör.

Så nu har jag sökt jobb som bara den och varit på tre intervjuer denna veckan och fått alla tre jobbet!
Nu är det bara till att välja. :)

Har dock sökt ett jobb till igår som jag helst vill ha så jag får avvakta och se om jag blir kallad på intervju där. :)

Lite jobbigt att jag fick alla tre jobben för då måste jag ju tacka nej och det är nästan svårare än att tacka ja.

Ringde iaf upp till en av arbetsgivarna precis och sa att jag valde att inte börja hos dem.
De verkade vara jättegulliga och roliga men efter att fått reda på lite saker så vände jag taggarna utåt och kände att "Nej här kan jag nog inte jobba". Dessutom var de tvugna att ha besked idag då jag skulle börjat på måndag isåfall och när jag inte riktigt hade tid att känna efter så blev det ett nej.

Kommer tacka nej till ett av de andra jobben idag med, men vänta med att läma besked till det tredje innan jag vet hur det blir med det som jag sökte igår. :)

Rörigt va? :P

Jag håller knappt koll på någonting själv..
Var helt slutkörd igår efter två intervjuer, föreläsning och möte med en handledare..

Så idag ska jag bara ta det lugnt och ta hand om mig själv. :)

Jag är så stolt över mig själv att jag fick alla tre jobben! :D Kul!
Avslöjar vad det är när jag tackat ja. ;)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar