måndag 19 mars 2012

Måndagskaos

Dagen började med att jag knappt kunnat sova någonting alls i natt och var måttligt irriterad på Robban när han hade ställt tre väckarklockor idag..

Blää..

Men sen 1.5 h senare var det min tur att gå upp och göra mig i ordning för min första arbetsdag på nya jobbet.
Allt var frid och fröjd tills jag i god tid skulle åka och inte hittade bilnycklarna..

Då visade det sig att Robban gått till jobbet med fått med sin nycklarna till bilen av misstag.. Åh.
Det finns en extranyckel men jag kommer inte in i garaget.. Suck.

Så i full panik slänger jag på mig utterkläderna och springer till bussen och jag hinner precis med bussen som gick 20 i.. Men sen är den lite sen, tur för mig men otur för mig också då jag missar bussen som går ut till knalleland från södra torget, så det vara bara att sätta sig ner och vänta på nästa buss..

Sen sprang jag upp för fyra trappor till jobbet och hade andan i halsen när jag gick in på min chefs kontor 1 min för tidigt.

Men det viktigaste är att jag han i tid, men jösses så stressad jag var..

Jag satt med och lyssnade på två tjejer idag och ska börja jobba själv imorgon. :)

Ska bli lite spännande. ^^,

Nu ska jag släppa ut katterna på balkongen och sätta mig och slappa i solen en stund. :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar