måndag 5 mars 2012

Jag badar i väskor

Hela lägenheten är snart full av färgstarka, vackra kuvertväskor och jag älskar det!! :D

Idag fick jag en en ny färg som vi inte haft på Timstore.se innan.. Chamange... Den är så himla fin! :D

Ska ta en singel bild på den idag eller imorgon men tills dess kan ni kika på färgen på denna bilden.


Det är den ljusa färgen mellan den lila och den blåa! :)

Fick även hem den gröna igen, så ni som älskar grönt kan shoppa loss igen. ;)

De gick som smör i solsken sist jag fick in dem i lagen igen så vi får väl se hur fort de säljer slut denna gången. :)

Sen fyllde jag på lagret med några av de andra favoriterna med så att ni ska slippa att de säljer slut med en gång. :)

Kan även meddela att jag redan idag har köpt in ytterligare av denna väskan. ^^,

Ni älskar verkligen denna! :)

Jag har typ alla färger säljv.. heheh.. Fast jag använder typ bara den nitade väskan som finns på Timstore.se. Den är också så himla fin. :) Älskar den. :)

Nej nu ska jag pyssla med de andra smyckena som jag fick hem idag så de kan komma upp på hemsidan snart. ;)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar