onsdag 7 mars 2012

Iväg och jobba

Ska snart dra mig mot gymmet för ännu ett arbetspass. :)

Har dock inte fått så många tider i mars än så det känns rätt jobbigt, men vi får hoppas att det trilla in lite mer jobb undan för undan. :)

Vet inte heller om jag ska jobba till 17.00 eller 21.00 idag, skulle få reda på det idag men jag får varken tag på Putte eller Joanna. Men det löser sig. :)
Får bara hoppas att Robban åker direkt hem och laddar sin mobil om han ska  hämta mig vid 17. :P

Tror nog att jag iofs ska träna efter om jag slutar tidigt. Det har ju inte blivit så mycket med det sen jag var där med Joanna förra veckan.

Har på tal om det fortfarande lite träningsvärk. :P hehe

Nej, nu ska jag hitta någonting att ha på mig och sen ska jag få någonting i magen. :)

Hörs senare!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar