fredag 2 mars 2012

Obehagligt måste.

Idag konfronterade jag en person och det var vääldigt jobbigt men nödvändigt enligt mig.

Det var inte någonting personlig och ändå så mådde vi båda dåligt över det.

Det var ett obehagligt måste att få detta ur mig och nu känns det lite bättre.

.....

På tal om någonting helt annat så var jag på föreläsning idag igen!
Huur inspirerande som helst!
Vill nästan starta ett till företag! ^^,

Men iaf, jag missade ju förra gången så jag ska få en privat genomgång med en av föreläsarna nästa vecka. :)
Hur lyxigt som helst!

Jag måste verkligen ta vara på all hjälp som jag får och utnyttja den till Max!

Har träffat så himla många underbara och inspirerande människor idag!

Vill gärna berätta alla häftiga idéer men som ni kanske förstår så får jag inte det just för att endel har kommit på nya saker och inte hunnit fixa patent och grejer än. :)

Men när de väl kommer ut då ska jag berätta vilka som gick med mig. ;)

Endel grejer tänker jag sådär att varför kom inte jag på det där? Så lätt och smart, helt självklart egentligen!

Aaaah vill så gärna berättaaa!!

Ska sluta prata om det helt.. Zipp!

Godnatt!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar