torsdag 29 mars 2012

Mat

Jag fick ett väldigt utförligt matschema av PTn igår och det ska bli spännande att se om jag kan följa detta. :)
Men än så länge har det gått jättebra! :)
Blev kanske lite lite till frukosten idag men jag åt iaf frukost! :)
De är inte illa! ;)

Ska bli spännande att se om det blir någon förändring med mig. :)

Jag vill framför allt ha energin tillbaka! :) sen när de kommer till träningen så är det väl klart att det gör underverk om man äter rätt. :)

Maten är skitviktig om man vill se resultat i träningen! Tänk på det. :)

Kanske kan lägga upp mitt schema här för er som vill ha lite tips på hur det kan se ut? :)

Kommer nog under helgen isf för jg kommer inte hinna sitta mycket vid datorn hemma så det blir mest mobilbloggning nu ett tag. :)

Hoppas ni står ut. :P

Ska jobba vidare nu efter min snabblunch! :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar