torsdag 15 december 2011

Torsdag

Sitter på Jensen's och väntat på min mat..
Som vanligt tar det typ 5 år att få maten.
Egentligen ville jag käka sushi men de hade stängt sin lunch. :(
Ska vara fram till 3 egentligen men det var nog inget folk antagligen. /:
Tråkigt!

Jag va så himla sugen på sushi. :P

Men men, får spara det till en annan dag ist. :)

På tal om mat - eller inte - jag har skitont i mitt ena öga idag.
När jag vaknade hade linsen lagt sig dubbelt och var jätte irriterande.
Tur att jag hade ett nytt par hemma så jag kunde byta.

Måste beställa fler men det är så jäkla dyrt!
Men måste ju ha så ingenting att göra åt. /:
Hade på mig mina ölasögon hela morgonen men får så ont bakom öronen av dem..

Suck, ingenting är som det ska. :P haha

Undra om jag får min mat snart..

Jaja blabla..

Ha en bra dag. :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar