måndag 26 december 2011

Fullt ös medvetslös..

Herre du milde..
Denna julhelgen har varit kaotiskt. :P

Vi har suttit ganska mycket i bilen. ^^,

Men nu har iaf vi firat klart julen för i år. :)

Jag har tydligen varit väldigt snäll för jag fick en massa julklappar. :)
Sen fick jag och Robbe en hel del ihop med. :)

Ska ta lite bilder tänkte jag, men kan nog hitta endel på nätet.. Så vänta lite... :P

....

Sådär ja ! :D


ah hittade väl inte så många och orkar inte leta hela natten så det blir till att ta foton ist. :P

Men vi fick en massa kul iaf. :P haha

blabla..

Ni har väl inte missat att det är 50% på nästan alla smycken på Timstore.se?
Ville bara att ni skulle veta det. :P

Börjar bli tomt på mitt lager efter julruschen och marknaden. :)
Känns kul. :)

Har beställt hem en massa roligt som dyker upp efter nyår. :)

Ska kika vidare på tv nu och lyssna på Robbans snarkande... hehe

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar