onsdag 28 december 2011

På äventyr med bror.

Jag och min bror har varit iväg på äventyr idag. :P

Han skulle köpa ett soffbord får en kille som bodde någonstans(?). haha :P
Floda tror jag att det var, vet inte riktigt..
Iaf, för att komma dit fanns det tre alternativa vägar som var ungefär lika långa, men vi ville ju självklart ta den som var kortast...

Och den var säkert kortast, det var bara det att man inte kunde köra så fort, för vi körde på en grusväg med jättestora hål i ungefär 3 mil...

Så en resa som egentligen inte skulle ta så lång tid, tog ganska så lång tid. :P

Men det var roligt. :P

Dock skrämde Tommy mig en massa gånger. :(

Han stannade för att kissa och precis innan han gick ur så sa han "om någon annan hoppar in i bilen så dra ur nyckeln."

Detta efter att jag låst dörren på min sida för att jag inte såg ett skit in i skogen på min sida. :P

Usch..

Jag är verkligen så himla lättskrämd...

...

Hade precis en diskussion med Robert om att han aldrig får skrämma mig.
Men han är min älskling, han ska vara snäll mot mig och ta hand om mig. Min bror har ju som livsuppgift att retas med mig. :P

Men men..

Jag är hemma, hel och glad. :)
Roligt att umgås med min underbara bror ibland! :)

Ha en bra kväll och in och shoppa på Timstore.se nu! Massa bra rea! :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar