fredag 30 december 2011

Fredag.. Redan?

Asså tiden går så sjukt fort, jag vet inte vart mitt liv tar vägen.
Fis... och veckan är borta. :P

Men denna helgen kommer gå långsamt, shit det är ju ett nytt år innan det är måndag igen. As långt. ;)
Haha

Jag och Robbe ska iväg till systemet sen och se om det finns någonting kvar för oss att dricka imorgon, brukar ju bli ganska slutsålt när man är ute i så sjukt dålig tid som dagen innan... Suck..

Men jag får väl hålla mig nykter annars. ;)

Ska även hämta ut lite saker som jag beställt ifrån Nelly, bland annat en bikini - bra där - och ett par skor som jag fick av Robbe i Julklapp. :)

Hoppas att de passar för jag vill ha på mig dem imorgon! :D

De ser iaf ut såhär:
Bajs också, när jag gick in och hämtade bilden så såg jag precis att de fått in dem i svart igen så vi får väl se, jag kanske byter dem... Åh så typiskt.. Varför skulle jag se det. :P
Men jag köper allting i svart!
Dess är mörkgröna och skitfina så jag hoppas att jag förälskar mig ännu mera i dem sen när jag hämtar ut dem! :)

Men men, sen ikväll så kommer jag inte må bra.. Ska fixa ögonbrynen, inte så farligt men sen ska jag vaxa mig... :( Ajajaj.. Det gör ju så himla ont. :(
Men bara att bita ihop om man vill se fin ut! :) Så det så!

Nu ska jag gå och göra mig i ordning för snart kommer Robbe hem och jag har min Ziperall på mig.. :P

Puss!

2 kommentarer: