lördag 31 december 2011

Perfekt!

Skorna var helt underbara! :D
Älskar den görna färgen och ångrar mig inte en sekund! :)

Ska ta massor av bilder imorgon så ni får se mina smycken från Timstore.se och mina nya fina skor!
Jag vet dock inte än vad jag ska ha på mig´...
Jag hade ju planerat att sy någonting, men sen så struntade jag ju i det så nu står jag här utan någonting att ha på mig.

Men det slutar åt svart kjol, skinntopp och kavaj... Tror jag..
Vi får väl se vad det slutar med att jag har på mig imorgon. :P
Jag är alltid så velig, speciellt eftersom jag nästan aldrig klär upp mig för fest och så längre. :P

Men men, det blir spännande imorgon! :D

Ska gå och göra lite smycken nu, känner mig inspirerad till att göra underbara smycken! :D

Ha en bra fredagskväll. :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar