torsdag 22 december 2011

Dålig uppdatering..

Jag veet.

Men jag har haft så himla mycket att göra och jag har inte direkt piroriterat bloggen. :P
Sorry.

Meen, nu är jag tillbaka! :D

Tänkte dra igång en tävling på facebook imorgon så se till att du gillar "This Is Me".

Men nog om Timstore.se nu. :)

Tänkte berätta lite om vad som hänt. :P
Fast jag minns typ inte. :P

I helgen hade vi en mysig kväll med Michaela, Toni, Per och underbara Joanna. :)
Julklappstävling och massa kul! :D

Sen har jag haft sjukt mycket att göra med *viskar* Timstore.se. :P
Har fått in så himla många order nu de senaste två veckorna. :)
Och en massa killar som köpt tjejsmycken! :D
Hur kul är inte det då? Jag är så himla stolt över alla killar. :) Pluspoäng till er! :)

eeh. vad kan jag mer säga?
Humm, jag har börjat använda min Iphone 4s nu. :P
Har äntligen fått nummret flyttat. :)

Så nu har jag en Iphone 3gs till salu om någon är intresserad? ;) hehe

Men men.

Blää tänker bara på Timstore.se så jag måste avsluta detta inlägget nu innan jag babblar på för mycket.. :P haha

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar