fredag 30 december 2011

Nyår hit nyår dit..

Alla pratar om nyårsafton hela tiden, så varför skulle inte jag göra det? ;)

Jag har dock inte så mycket att säga om det..
Har lagit min nyårsklänning på is, det blir nog ingen i år. Har inte fixat allt tyg och hittar inte mönsterboken så jag fick den inte att passa helt, jag var lite för stor. :( Så måste sy om, och det är de värsta som finns..

Men om jag inte gör klart den till nyår så kommer jag fixa den till någon annan fest. :)
Jag gillar idén starkt! :)

Men men, vi ska iaf umgår med de vanliga, Joanna och Per, Toni och Michaela, Tommy och Angelica och Pers bror Johan. :) Sen vet jag inte om det kommer någon mer, det får vi se. :)

Det blir massa god mat, roliga spel, raketer och lite starksaft! ^^,
Vi kommer få det toppen. :)

Nu ska jag kolla på Svärdet och Spiran. (Tror att filmen heter så:)

Ta hand om er!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar