torsdag 1 december 2011

Dålig uppdatering..

Sorry för den dåliga uppdateringen. /:
Jag har haft en massa att göra!

Pappa fyller år idag så vi har varit ute en säng i Hillared och hälsat på. :)
Sen tog jag en sväng upp till gymmet och pratade lite med Joanna, man får ju passa på när hon är på ett ställe. :P
Alltid kul med lite tjejtjöt! :D

Har städar satan i lägenheten idag. Jag vaknade öppnade ögonen, tog på mig ett par brallor och började.. Sen höll jag på att städa ända tills Robban kom hem! :)
Känner mig jätteduktigt. ^^,

Ska fortsätta lite imorgon. Blir nog lite pyssel med. :)
Ska sy några väskor till julmarknaden. ;)
Så om de inte bli sålda så kommer de komma upp på Timstore.se, men för att vara säker på att få en så bör man bege sig till Hillared den 10e. ;)

Nej för katten. Lite soffhäng och tvglo. :)

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar