torsdag 29 december 2011

Onsdag

Idag har jag inte gjort många knop.
Har diskat lite, sytt endel och slappat en massa. :)
Gick till Pilens för att köpa frimärken till lite orderar, men annars har det inte hänt så mycket. :)

Sen kom Robban hem och vi kikade först på "The Rebound" som var jättebra. :) Men de va en tjejfilm tyckte Robban, men jag har rekommendera den. ;)

Sen kollade vi precis klart på "A lonely place to die" som var helt sjukt bra!
Det handlar om en liten tjej som bli kidnappad och några bergsklättrare.. Sjukt spännande...

Rekommenderar även denna film för er som vill ha lite spänning. ;) haha

Inte för att denna bilden har någonting med filmerna att göra, men jag köpte en ny mössa igår. :)

Osminkad och sliten, men det bjuder jag på! :)
Btw, min farmor har stickat tröjan som jag har på mig. :) Pappa fick den för typ evigheter sedan och skulle göra sig av med den och då norpade jag den! :)
Tycker den är jättefin och gillar den ännu mera när jag vet att farfar hade en likadan. <3

Dags att krypa ner i sängen igen, dagarna går så sjukt fort nu för tiden..

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar