torsdag 29 december 2011

Sliten

Jag känner mig så himla sliten nu för tiden..
Det är jobbigt att känna att man aldrig riktigt är på topp.
Ändå så gör jag ju knappt någonting. /:

Hoppas verkligen att något av de jobben jag sökt nu på senaste tiden kommer ge någonting.

Men det får vi väl se. :)

Det är bara att le och trampa vidare i livet tills dess. :)

Någonting som får mig på bra humör är iaf att kolla på grejer till Timstore.se!
Har beställt hem några nya grejer denna veckan så vi får väl se när de dyker upp. :)
Väntar fortfarande på en massa saker som jag beställde innan jul.
Bland annat två nya väskor! :D

Ska bli så himla kul att lägga upp dem på hemsidan!
Men det blir nog inte innan mitten av januari någon gång. :)
Först och främst måste jag ju få hem dem! :)

Jag syndade i veckan förresten. :P
Jag köpte både örhängen, en ring och ett halsband från någon annan.. :O

Ringen är ungefär i stil med en som kommer komma in om några veckor, men jag kunde inte vänta och så var den på rea.

Sen köpte jag en halsring med som jag ska ha på nyår. :)
Har inte tagit hem några halsringar mer än dem som jag själv har tillverkat.
Men vi får väl se om jag tar hem några en annan gång kanske. :)
Det är ju så himla fint med halsringar.

Detta är min favorit som jag la upp på hemsidan för någon vecka sedan.



Den andra är väldigt fin med, så enkel och stilren. :)

Så båda finns kvar om ni är intresserade. :)

Nu ska jag ta och äta någonting för jag börjar bli lite hungrig. :)

Vi hörs nog förmodligen senare under dagen. :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar