torsdag 15 december 2011

Funderar..

Jag tycker lite synd om er läsarer.
Endel kanske tycker det är jättekul, men andra tycker säkket att det är jättetråkigt..
 - Jag pratar väldigt mycket om Timstore.se.. Det vet jag.
Men det är mitt liv typ..
Jag kan inte gå en minut utan att tänka på vad jag ska göra näst på hemsidan eller vilka produkter jag vill beställa hem..
Sen vill jag inte heller att ni ska missa någonting så det är därför jag skriver så mycket om det hela tiden. :P

Iaf..
Om ni vill att jag ska sluta tjata om Timstore hela tiden så får ni väl helt enkelt säga till. ;)

Än är det ingen som har klagat och mina läsare har stigit så ni verkar inte ha lämnat mig heller. :)
TUR! För jag skulle sakna er om ni lämnade mig! :)

Nu ska jag jobba vidare lite och vänta på att Joanna ska komma upp och avlösa mig. :)

Sen blir det iväg till Posten och posta lite ordrar! :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar