torsdag 23 februari 2012

Underbara dag!

Sol och prinsessor i mitt huvud. :)

Ska iväg och jobba idag igen. :) fast det blir ända fram till 21 idag.
Skönt med en lite längre pass. :)

Glömde berätta att jag var på drivhuset igår. :)

Ska gå på föreläsningar och kurser där ända fram till 25e maj nu. :)
Bokföring, ekonomi, marknadsföring, tillväxt, ja lite allt möjligt kommer jag att få lära mig. :)

Jag kan redan en hel del, men det aka bli kul att få lära sig "på riktigt". :)

Missar dock första föreläsningen idag eftersom jag jobbar, men den skulle handla om hur man startar företag och det har ju jag redan gjort. :)

Nej nu ska jag nog försöka ta mig ut på balkongen i några minuter och sen blir det till att svara på lite mail innan jobbet. :)

Ha en bra dag!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar