torsdag 2 februari 2012

Timstore.se

Mitt underbara Timstore.se har nu firat klart sitt 6 månaders jubileum. :)

Det var en hel del tjejer som gjorde några riktigt bra klipp. ;)
hehe jag är nästan avundsjuk på er. ;)

Men rean är inte slut för det.. Som vanligt finns det massor av erbjudanden på en mängd olika produkter. :)

Vem vet, just din favorit kanske är på rean? :)

Det som jag egentligen ville säga med detta inlägg var följande.. *harkel*

Vad tycker ni om den nya bilden?








Jag tycker att den är väldigt stilren och säger vad den behöver säga. :)

Btw, så har jag sjukt smala tummar så tro inte att Vintage kronan är en tummring. :P
För den passar på mitt långfinger med. :P

Jag har altid haft jättesmala fingrar överlag, så måste plutte små ringar jämt. ^^,

Därför älskar jag ringar som man kan ställa om, för då kan även jag ha dem på alla fingrar. :)

Jag kommer försöka att få till lite nya bilder inom en snar framtid.
Jag vet att jag har sagt det i typ 6 månader nu, men nu är det bannemej dags att ta tag i det! :)
Det kommer bli så mycket lättare för er att se smyckena. :)

Men men, ska packa en order som jag fick nu för en liten stund sedan!
Ni gör mig så glad! :)

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar