tisdag 14 februari 2012

Jag blir GALEN!

Ibland kan jag bli väldigt irriterad på kineserna...
Tidigare har jag beställt ett armband som jag älskar så otroligt mycket och tycker är jättefint.
Så jag beställde ännu mer av samma armband från samma person, men jag får hem ett som ser typ lika ut, men det är andra pärlor på...
Det ser mycket billigare ut och är inte alls lite fint som det första som jag betsällde.
Visst detta är jättefint det med, men det är ju inte det jag ville ha.

Nu till problemet..
Att försöka få kinererna att förstå att jag inte bryr mig om att dessa pärlorna var dyrare utan att jag bara vill ha det som jag beställde är väldigt svårt..

Sen vill de kompensera med att skicka en bråkdel av alla amrband som jag köpt till mig gratis, de är inte heller riktigt vad jag vill..

Jag vill bara ha det som jag beställde, det som jag fick förra gången och det armband som är på bilderna. Svårare än så är det inte!

Kan de inte bara förstå det, varför ska de göra allt så himla komplicerat?

Suck!

Back to the battlefield...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar