torsdag 23 februari 2012

suck..

Man måste verkligen vara väldigt frisk för att kunna vara sjuk..

Nu har jag äntligen fått tag på någon som kan ge mig lite svar om vad som kommer hända med mig i framtiden och inte är det bra nyheter inte..

Jag har träffat så otroligt många olika läkare som har kollat på min rygg och inte direkt brytt sig om att hjälpa mig utan bara vill skicka iväg mig..

Men sen har jag träffat en som verkligen har tagit åtsig av vad jag säger. I början hatade jag honom för han lyssnade inte med sen när jag träffade honom en gång så fick jag nog och skällde ut honom som bara den och sen dess började han fatta att jag verkligen menade allvar..

Nu är dock problemet att han har åkt till USA på obestämdframtid så jag måste byta läkare igen...

Och inte nog med det så fick jag svar på en remiss som de skickade till Ryggkirurgiska kliniken i strägnäs i slutet av oktober med ingen har hört av sig till mig och berättat detta.

Så nu ska jag ännu en gång få träffa en ny läkare som läs på om mig två minuter innan jag kommer in i rummet och inte bryr sig ett skit om att jag behöver hjälp på riktigt..

Jag är så sjukt trött på att ha försäkringsbolagen i hälarna på mig och läkare som inte orkar lägga ner lite extra enegri på att hjälpa mig att få allting utrett..

Allt går bara runt runt runt och ingen vill fastställa vad som är alla fel på mig..

Som sagt.. Man måste vara väldigt frisk för att kunna och orka vara sjuk..
Inte konstigt att jag går runt och ler hela dagarna. Jag orkar inte att alla ska tycka synd om mig, för jag kommer inte komma upp ur det där jävla hålet en gång till om jag faller ner där igen..

Jag behöver vekrligen få lite goda nyheter och pengar på kontot snart..
Orkar inte leva som en parasit på Robban för att jag inte kan jobba ordentlig längre..
Behöver verkligen komma upp på egna fötter igen och sluta lägga krokben för alla andra.

Förlåt för alla gånger som jag dragit ner er andra i skiten för att jag själv inte mått bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar