onsdag 1 februari 2012

Tv igen..

Jag har börjat prata mycket om alla tv-program som jag kikar på.. Kanske för att jag har lite dålig fantasi just nu och inte vill att det ska bli bloggtorka..

Iaf..

Jag kollade på fuskbyggarna innan och då kliar det i fingrarna på mig..
Jag älskar ju program som detta, Sofias änglar och extrem home makeover osv..
Jag skulle så gärna vilja hjälpa till själv på något sätt.
Sen vill jag åka till något u-land och bygga en skola..
Men behöver tjäna lite pengar först..
Måste ju kunna få pengar för att överleva själv först, inte leva som en parasit på Robban..

Vill ha ett mer säkert jobb än det jag har nu.
Trivs jättebra uppe på gymmet men jag skulle behöva jobba mer där för att kunna klara mig bara på det.

Har ju sökt endel men inte hört någonting på ett bra tag.

Knas.

Men det är väl ingen som vill ha mig. ;)

Jaja. Ska spela lite wordfeud nu. :)
Lägg till mig: Sadaaaa och ja det är jag med giraffen på bild. Han är jättesöt!

Natti!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar