tisdag 14 februari 2012

Fiskbensfläta och radio

Har gjort mitt livs första fiskbensfläta idag. :)
Den blev rätt fin. :)

Sen var jag med på radio innan. Hehehehe

Jag har ringt några gånger på nickleback tävlingen som går på rox fm och idag kom jag fram! :D
Jag blev helt till mig och började nästan gråta. :P
Jag har inte ens vunnit än. ^^,
Får hoppas att de ringer till mig igen på fredag när de drar vinnaren. :D

Kan det inte vara fredag imorgon?

Kommer inte kunna sova innan jag vet om jag vinner!!

Skakade i typ 1h efter att jag pratade för att jag var så sjukt glad och uppspelt. :P

Robban sa att jag har svurit endel för han hörde mig på radion.
Jag minns nästan ingenting ifrån samtalet förutom att jag inte visste vad sångaren hette! Haha pinsamt. :P

Men men. Ska inte ta ut segern i förskott. :P
Men jag vill så himla gärna vinna!! :D

Här är min fläta förresten. :P måste lugna mig lite nu. :P

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar