onsdag 15 februari 2012

Glad!

Jag är helt yr i huvudet just nu, fast väldigt glad.. :)

Har rengjort en massa grejer med ett väldigt starkt rengöringsmedel så det är därför det snurrar och gör lite ont i bollen.. Meen jag är så himla glad för det bli såå fint! :D Kan inte vänta tills på söndag! Jag vill att det ska gå fort fram till lördag så jag kan börja sätt upp vår monter! :D

Har även fått hem ännu mer roligt saker idag! :)
Bland annat en dubbelring med sten sax påse som nog kommer bli en av mina favoriter. ;) Skitfin!

På tal som skitfin så gillar inte Robban när jag säger så.. Skinfin skitfin skitfin.. Jag tycker det låter skitbra! ;) hehe

eeeh.. Ska försöka pilla lite med min bloggdesign igen.. Det blev ju som sagt inte så bra igår efter att jag skrev över min gamla mall.... suck.. Men det löser väl sig får vi tro. :)

Nu ska jag gå och blanda en "sex on the beach" utan alkohol. ;)

Nom nom och massor av vitaminer och nyttigheter. :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar