fredag 10 februari 2012

Mjölkkanna + träd = sant

Idag har jag köpt en mjölkkanna som jag ska gjuta fast ett träd i. :P

Kanske låter lite knasigt men jag ska hänga alla mina ugglesmycken i trädet på mässan. ;)

Kanske kommer bli någont mer halsband med i huvudsak alla ugglor. :)
Tror det kommer bli en riktigt gullig detalj. :)

Efter mässan ska jag sen ställa trädet på balkonen och hänga lite lyktor i den.
Det kommer bli som vår egen lilla trädgård. :)

När vi bodde i Nässjö hade Lija och Adam ett så himla fint träd/gren på sin balkong med lite lyktor i och det var så himla mysigt och gör en tråkig balkong till en riktigt härlig plats. :)

Det bli lagom tills det blir lite varmare så man kan vara där ute. :)

Ska införskaffa lite fler små lyckor bara. Men de har en hel del fina på Indiska. Gillar när det är lite lila och turkosa med silvriga detaljer och det finns massor va sånna lyktor där! :)

Men men..

Min mjölkkanna ser ungefär ut såhär:



Köpte den på Ciyt gross för 30 kr. :)
Det måste ha varit ett butiksexemplar som de sålde ut eller någonting. :P

Fanns tre stycken och jag ångrar mig som tusan att jag inte köpte en till som jag kan plantera lite blommor i..

Men men..

Det får bli en annan gång. :)

Nu ska jag kika på lite herrsmycken som jag ska ta in till Timstore.se. :)

Ha en bra fredagskväll!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar