onsdag 8 februari 2012

Svarat på mail.

Nu har jag suttit i en evighet och svarar på alla underbara mail som jag får varje dag ifrån bloggare som vill samarbeta med Timstore.se.

Självklart försöker jag fixa så många samarbeten som möjligt för jag tycker att det är jättekul! :)

Ska även kolla upp det där med frakten till Norge, Danmark och Finland igen för nu har det varit flera från olika länder i norden som vill samarbeta med Timstore.se och det är ju självklart hur kul som helst!

Dessutom så är ju svenska kronan ganska så låg så jag antar att det måste vara världens guldgruva för alla Norskar och Danskar. :) Vet inte alls hur den Finska kronan(?) står så kan inte säga nått om det. :P

Men men, jag ska föröska kolla upp hur det fungera så fort som möjligt så jag kan få upp lite samarbeten med framför allt norska bloggar med! :)
Det är inte så svårt att förstå vad de skriver iaf.. ^^, hehe

Tingeling kära läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar