torsdag 9 februari 2012

Hemma från Gekås!

Nu är vi hemma ifrån Gekås! :)

Det var helt sjukt lite folk! Hur skönt som helst!

Jag dansade mellan hyllorna helt utan att skämmas! ^^,

Hittade en hel del fina saker både till mig själv och till hemmet. :)

Så imorgon blir det till att pyssla lite hemma. :)

En sak som jag har tänkt väldigt mycket på är hur dyrt det är med ljus!
Kronljus och blockljus är ju hur dyra som helst!
Köpte två 10 pack med kronljus för 80kr!
Men men..

Mitt bästa fynd idag var ett par gardiner som jag ska sy en klänning av! ;)
Skitfint spetstyg som jag hade fått ge minst det dubbla för i en tygaffär.
Därni.. ;) Värdlens bästa klipp!

Ska nog sy en härlig sommarklänning till mig själv. ^^,
....
Till någonting helt annat nu.

Det är 398 presoner som gillar "This is Me" på facebook.
Snälla söta rara ni kan ni inte gå in och gilla för min skull så vi kommer upp i 400?! :D

Kanske skriver några rader till innan jag lägger mig. ;)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar