onsdag 8 september 2010

Vilsen

Jag känner min vilsen, nästan lite som att jag inte hittar i min egen hjärna.
Det bara snurrar runt och stannar aldrig.

Kanske har det att göra med att jag inte på något sätt kan kontrollera vad det är som ska hända sen?
Jag är maktlös.. Vilsen i situationen och vilsen i mig själv..

Jag vill ta tag i någonting och hålla mig fast vid det, men vad är rätt?
Hur ska jag ta mig ur denna situationen utan att förlora någon jag bryr mig om? Det handlar bara om att välja antar jag.. Välja rätt, välja fel? Välja från hjärtat!
Jag vet vad som är rätt, och jag vet att det inte kan bli annorlunda vad jag än gör. Men jag vet också att om du hade fått bestämma hade allt varit annorlunda, du ångrar dig.
Det förändrar inte vad du gjorde, men det visar att du har en själ, en moral och ett hjärta.

Jag respekterar dig för det, jag älskar dig för det.

Sara 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar