onsdag 29 september 2010

H&M och 3ds Max

Efter en låååång dag i skolan fram tills, ja i stort sett nu så hade jag äntligen fått hem lite grejer ifrån hm..
Det drog upp mina mungipor en aning! Great! Va inte så himla pigg i skolan idag men hej va mkt jag fick gjort! Är rätt stolt över mig själv faktiskt!
Vi håller på att visualisera hotellet i Nässjö, så det är faktiskt ett ganska kul projekt.. Fast jag har fått avdelningen konferens och ska visualisera ett konferensrum. Vi får väl se hur det blir.. kommer självklart upp bilder när det är färdigt!


Detta fick jag hem ifrån hm idag iaf:

Shortsen va ganska stora även fast de va ett par 36or, så jag får nog fundera på om jag verkligen ska behålla dem.. Vi får se..
Den gråmelerade toppen va väldigt fin iaf och kostade bara 49,50kr! Fantastisk. haha!

Nu ska jag kolla på The Vampire Diaries och sen blir det ännu mera plugg....

Kanske kikar in en stund till ikv!

Puss Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar