måndag 20 september 2010

Fredag Lördag Söndag och sen var det Måndag igen..

Helgerna går så himla fort.
Speciellt när man är förkyld och sover bort halva tiden.
Har varit hemma hos Robert och blivit ompysslad hela helgen. Förutom lite i lördags när jag "tvingades" stå ute i kylan i Borås och Heja på honom när han sprang Kretsloppet. 10 km runt i Borås, förstår inte varför man utsätter sig för någonting sånt när man kan ligga hemma i soffan med en påse chips och en bra film.. Men det är väl min lathet som talar..
Jag är så stolt över honom iaf att han klarade det så bra. =)

De sista två kattungarna fick nya hem igår med, känns så himla tomt utan de små yrvädren. Tur att Bella bor hos Robert och hans familj nu så jag iaf kan hälsa på henne.
Hon är så himla underbar den lilla krabaten. Är man minsta lilla nere och hon kommer så minns man inte varför och allt känns jätte bra igen.
Det är så skönt när hon kryper under täcket och lägger sig jämte och bara myser..

Jag borde skaffa en katt till min lägenhet så jag får lite sällskap på veckorna, men det blir så knepigt när jag åker hem så mycket på helgerna, vart ska katten ta vägen då? Nä, det får nog vänta tills jag har en lite mer permanent bostad och vet att jag ska bo kvar där ett tag, nu är det ju bara fram till våren och sen blir det hem till Hillared eller Borås trakten igen. =)

Här kommer lite härliga bilder på Katterna. (:

Söta Lilla Bella
Ute på äventyr.
Här har vi trion.
Nu kanske ni förstår varför jag är så fäst vid dem, de är ju så himla söta!

Puss Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar