tisdag 21 september 2010

Trodde du va strörre än så..

Jag har ingenting emot dig som person. Du är söt och snäll, men när man kommer under ytan och börjar förstå hur du fungerar så kommer ditt riktiga jag fram..
Jag kan bara skratta åt dig och tycka synd om dig.
Jag försöker att visa respekt och va trevlig, men du bara vänder ryggen mot mig och snackar skit.
Jag har inte gjort ett skit mot dig och tänker inte göra det heller, såvida du inte gör dig förtjänt av det, vilket du egentligen redan har, så mycket skit som du snackar om mig.. Men jag orkar helt enkelt inte lägga energi på dig, du är inte värd min tid..
Du är pinsam som du beter dig. Väx upp..
Det hade varit så mycket enklare om du bara kunde acceptera och gå vidare..
Jag kommer fortsätta visa dig respekt trotts att du beter dig som en barnunge.
Men inte för din eller min skull..

Don't blame me for your mistakes.. You ruined for yourself, not me - you..
Get over it! 

Jag älskar Robert, igår, idag och imorgon..
Vi är starka tillsammans, inget eller ingen kan komma mellan oss.. 
Puss Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar