onsdag 8 september 2010

20 år

Är inte ens 20 års dag meningen att vara en av de bästa dagarna i ditt liv?
Min var det inte tyvärr inte.. Man kan ju kanske undra varför när den började så himla bra och sedan slutade i total katastrof..
Önskar bara att det fanns någonting som jag kunde göra, dra tillbaka tiden och få allt ogjort.  Detta kommer hugga mig i ryggen ett bra tag. Jag vill förlåta, glömma och gå vidare.

Förlåtit har jag redan gjort, men det krävs mer än en förlåtelse för att detta ska vara över.. Glömt? Nej det kommer jag inte kunna göra på ett bra tag, inte heller gå vidare.. Man kan inte bara släppa någonting som man vet kommer komma tillbaka snart. Då är det lika bra att bara sitta och vänta på det..

Jag önskar att det fanns någonting jag kunde göra, men det finns det inte, så just nu känner jag bara för att gå och gräva ner mig och inte komma fram innan allt är över..
Men jag klarar mig inte igenom detta själv. .

Puss Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar