fredag 24 september 2010

Torsdag

Välkommen torsdag imorgon är det fredag!
Robert kommer imorgon så jag håller på att städa och plugga för fullt så vi kan slappna av och bara mysa i helgen! Sen stannar han ända tills på måndag så det blir en lite längre helg tillsammans!

Har köpt spislock så nu ser det faktiskt riktigt fräscht ut i köket! :)
Tadaa! Även en gammal spis kan se fin ut. :)

Vi har haft skolfoto i skolan idag. haha. kändes som gymnasiet eller högstadiet all over again.. Men det är kul att ha någonting ifrån Högskolan med så man minns hur alla såg ut när man blir gammal och gaggig. :)

Nej nu måste jag fortsätta städa och sen blir de pizza! Vilken gottegris jag är! Måste tänka på min vikt om jag  ska passa i min bikini till den 9e oktober. ^^,

Såhär såg jag ut dagen till ära.
Puss Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar